ΑΕΡΟΒΙΑ ΥΔΡΟΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Το Aqua Aerobic είναι η ευκαιρία για εμάς τα ‘’μεγάλα’’ παιδιά να συνδυάσουμε γυμναστική και διασκέδαση στο νερό. Για όσους αναζητούν κάτι έντονο στο τμήμα αυτό διεξάγεται αερόβια προπόνηση υψηλής έντασης με πολλαπλά οφέλη. Η κολύμβηση ως άθλημα προάγει την καρδιαγγειακή άσκηση και την μυϊκή ενδυνάμωση.

Η αντίσταση του νερού αλλά και η εξουδετέρωση της βαρύτητας εξασκούν κορμό, γοφούς, χέρια, ώμους και γλουτούς. Σε συνδυασμό με την αερόβια γυμναστική οι μυς αναγκάζονται να δουλεύουν πιο σκληρά, από ότι στην αερόβια άσκηση στη ξηρά. Έτσι εκτοξεύεται ο μεταβολισμός και στον ίδιο χρόνο άσκησης έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σ’ όλες τις παραμέτρους της φυσικής μας κατάστασης αλλά και στη καύση θερμίδων που κυμαίνεται από 500 έως 700 kcal την ώρα. Μετά από ένα μήνα τα οφέλη μπορούν να γίνουν ορατά από τον εκπαιδευόμενο.

Ανεξάρτητα από τη φυσική κατάσταση και την ηλικία του ατόμου ένα πολύ θετικό στοιχείο της άσκησης στο νερό είναι η αποφυγή τραυματισμών και η ελαχιστοποίηση του αισθήματος κόπωσης. Η αερόβια υδρογυμναστική βελτιώνει την ισορροπία και την στάση του σώματος διότι οι περισσότερες ασκήσεις ενεργοποιούν τους μυς της ράχης οι οποίοι παρέχουν στήριξη στην σπονδυλική στήλη.

Ταυτόχρονα, επιτυγχάνει ευλυγισία, απώλεια βάρους, σύσφιξη, γράμμωση, μυϊκή αντοχή και ενδυνάμωση. Λειτουργεί ως αγχολυτικό που οδηγεί στον καλύτερο έλεγχο του καθημερινού στρες, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στην επιβράδυνση των φυσιολογικών λειτουργιών που σχετίζονται με την γεροντική ηλικία, μα πάνω από όλα σ’ έναν υγιή τρόπο ζωής.

Προηγούμενο άρθροΥδρογυμναστική Εγκυων
Επόμενο άρθροΕκμάθηση Κολύμβησης